Medewerker ticketing

Het Kaaitheater is van bij de start in 1977 een podium voor hedendaagse podiumkunsten, verankerd in Brussel en met de blik op de wereld gericht. Vandaag presenteren we dans, theater, performance en muziektheater, vaak omkaderd met lezingen en gesprekken. Een team van 38 geëngageerde medewerkers maakt dit programma mogelijk. Onder het motto How to Be Many? maken we ruimte voor een breed spectrum aan verhalen, perspectieven, artiesten en publieken, om de gelaagdheid van Brussel en haar verschillende communities, talen en talenten een platform te bieden. Bovendien ondergaat het Kaaitheater zelf op dit moment ingrijpende verbouwingen, waardoor we ons programma presenteren op diverse podia in en rond Brussel. Een spannende periode met tijd en ruimte voor experiment en nieuwe manieren van werken.

  • Kaaitheater, Brussel
  • Type: Deeltijds
  • Deadline: 10/12/2024

Over deze job

  • Samen met een collega begeleid je op een enthousiaste en professionele manier het publiek bij het reserveren en aankopen van tickets voor het Kaaitheaterprogramma.
  • Je maakt events aan in het ticketsysteem (Ticketmatic), monitort de verkoop en rapporteert over de cijfers. Een opleiding wordt voorzien bij aanvang van de job.
  • Je optimaliseert het contactenbestand en denkt mee over nieuwe manieren om data nuttig in te zetten.
  • Je bent aanspreekpunt bij ticketaanvragen van groepen en volgt deze verder op (blokkeren tickets, bepalen definitieve aantal, opvolgen facturatie, betaling en verzending).
  • Je bereidt de avondkassa voor en zorgt voor de financiële afhandeling van die kassa’s.
  • Af en toe verzorg je de avondkassa bij een voorstelling om voeling te blijven houden met de materie.
  • Je bent back-up voor je collega met betrekking tot de afspraken voor gezamenlijke verkoop met partners en rapportering achteraf van de verkoopcijfers.
  • Je bent back-up voor je collega met betrekking tot het verwerken en beheren van ticketaanvragen van genodigden, artiesten en personeel (gastenlijsten).
  • Met je collega’s van Team Publiek beantwoord je publieksvragen over het programma aan balie en telefoon, op mail en sociale media.
  • Je voert diverse ondersteunende administratieve taken uit, waaronder de rapportering van publieksaantallen voor diverse overheden.
  • Je rapporteert aan de coördinator Team Publiek & Communicatie.

Bijkomende info

Gepost op 2024-11-14