All-round junior digital marketeer

FKP Scorpio heeft een missie: mensen samenbrengen die genieten van muziek. We zorgen er voor dat elk deel van de ervaring onvergetelijk is. Artiesten waar we mee samenwerken: Ed Sheeran, Snoop Dogg, Novastar, James Blunt, Eros Ramazzotti en veel meer. Ook met ons zomerfestival Live is Live willen we de lat hoger leggen zodat elke bezoeker zich volledig kan laten onderdompelen en elke artiest uitkijkt om op ons evenement te spelen. Vorig jaar stonden onder meer The National, Ben Howard, Editors, Paolo Nutini, The Smashing Pumpkins en Tamino op het programma.

  • FKP Scorpio, Berchem
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 13/2/2025

Over deze job

Als Junior Digital Marketeer krijg je de kans om te leren en mee te groeien. Je speelt een sleutelrol in het optimaliseren van campagnes en draagt bij aan de strategische ontwikkeling van marketingactiviteiten voor onze evenementen, inclusief ons eigen festival. Daarnaast werk je nauw samen met de Head of Marketing aan de implementatie van een Customer Data Platform. Dit speelt een cruciale rol in onze data-gedreven aanpak om de klantbeleving te personaliseren en onze marketingstrategieën verder te optimaliseren.

  • Beheer van CPC-campagnes: Je optimaliseert advertenties en monitort prestaties om onze evenementen beter zichtbaar te maken en meer tickets te verkopen.
  • Data-analyse: Je verzamelt en analyseert marketingdata en vertaalt deze naar inzichtelijke en behapbare rapporten.
  • Ondersteuning bij campagnes: Hierin is ruimte voor jouw eigen creatieve input om concerten en festivals op een impactvolle manier te promoten.
  • Innovatie in digitale promotie: Je zoekt naar nieuwe digitale promotiekansen, zoals affiliates, Spotify-albumpresaves en andere innovatieve marketingstrategieën.
  • Ondersteuning bij CDP-implementatie: Samen met de Head of Marketing werk je aan de uitrol van een Customer Data Platform (CDP).

Bijkomende info

Gepost op 2025-01-23