Ticketing expert

TICKETMATIC biedt een SaaS Ticketing platform aan dat tientallen miljoenen tickets verwerkt. Onze klanten zijn grote en kleine theaters, concertzalen en cultuurcentra in de Benelux en daarbuiten. De ticketing sector evolueert snel alsook de manier waarop locaties tickets verkopen en evenementen op de markt brengen. Dit creëert veel mogelijkheden om ticketing naar een hoger niveau te brengen, met behulp van onze geavanceerde technologie.

  • Ticketmatic, Leuven
  • Type: Voltijds
  • Deadline: 15/1/2025

Over deze job

We zoeken iemand die enthousiast klanten wil helpen om het meest uit Ticketmatic te halen door hen te adviseren en te begeleiden. Wij houden van onze software en we willen dat onze gebruikers dat ook doen. Jouw job is hen daar te brengen.

  • Je bent dé contactpersoon voor onze klanten op vlak van onboarding, training & ondersteuning bij het gebruik van Ticketmatic.
  • Je helpt klanten om het beste uit Ticketmatic te halen door hen te onthalen, op te leiden en te begeleiden.
  • Je bouwt een relatie op met de klanten.
  • Je bekijkt proactief of er bijkomende nood aan training is bij klanten en je helpt hen om Ticketmatic zo optimaal mogelijk te gebruiken.
  • Je bouwt mee aan een zeer hoge klantentevredenheid. 
  • Je denkt proactief mee; je rapporteert bugs, je geeft suggesties voor productverbeteringen om het platform en onze diensten te verbeteren

Bijkomende info

Gepost op 2024-12-10